Welcome Notes

Be Happier Like There is No Worries..Be Wise When Time Needed..Be Trusted and More Over
...........JUST BE YOURSELF............

Thursday, October 28, 2010

Kehidupan di Taska Cahaya Tiara

Thursday, Oct 2010. Approx. 10.46am.

Baru jer balik dari antar budak taska balik swimming..arini awl giler kol8 g da btolak g Danau, UKM. On the way tu mcm2 la plk pesanan budak2 nie, nk karipap la..teacher2, nk air skali..air pn bukan calang2, air ribena..ciss! aku layankn karipap jer, air?telan air liur la..haha~ <kejamkah aku? (!__!)>


Sampai2 ngm2 ngn teacher yg ngajar swimming..ok la, xlewat cm aritu..kang kena saun g abes la..plak da arini mmg last aku ngantar swim tok bulan nie..bln depan aku da balik Labuan, xde la nk jmpe teacher2 swimming nie lagi..<blushing2..;p> ngam la plk arini sume nk tegur aku, adakah kerana aku berbaju kurung arini?haha..tpi sblm balik td smpat la plk life saver kat situ suh aku lawat2 die kat sne, kesian..bosan kot abg tu kat situ..harap ade bdk2 ni dtg swim jer la br berseri swimming pool tu..


Erm..balik2 br terase ngntuk giler..smlm tido lmbat sikit, bgn awl giler..ni ingat nk tido jp, tpi cm mls la plk..payah ar cmnie, ngntuk tpi xley tido..xper la, smpai Shah Alam karang tido umah adik adah..tu pun kalo tertido la..haha. Da la plak lapa giler tdi, makan karipap n pow roti bdk taska nie <erm..actually bkn pow, Inas da khaskan tok teacher kesayangan die nie..hehe, muah3..syg Inas> pastu bley plak ms sembang2 dalam keta Lisa ckp kan bagus kalo teacher Ina sakit, bley la teacher ain ngajar kitorg..<fyi, teacher Ina merupakan mama Lisa, wahaha..> aku gelak giler dgr..bdk2 ni jujur sgt pn payah..sok2 kalo mama die aka Teacher Ina dengar maunyer aku da kena ban dari dtg taska..

Aleesya

Mohd Edriel Afiq
Aleesya pn da start obses ngn aku nie..apsal la plk xthu la..bdk len yg dekat aku sume mkn sepak terajang die..my Dear Eddy pn aku tgk dari jauh jer..cam cinta xkesampaian..huhu.Eddy pn asik merajuk jer ngn aku, dok sudut bilik ngadap dinding, tu mmg style mrajuk die la tu..Im so sorry dear Eddy, nnt teacher bw g date kat taman arnab faveret Eddy ea..

Rindu plk ngn budak2 taska nie..ade 6 hari jer lagi kat sini b4 balik labuan. Lamenyer kat sane, huhu..aritu pas 1bulan balik sini sume bdk2 ni cm mmbesar xsangka2..byk tol perubahan. Azam da stat byk cite, tot tet tot tet xhenti2..Awatif msh mentain melekat2, mmmg source utama sepak terajang Aleesya, baby kembar pn da besar, Aliff makin manjer, Fahmi mentain blurr tpi da bley bcakap jelas, bdk2 besar sume kumpul cite nk sembang ngn teacher die nie..huhu. Sebelum balik ni nk amik video dorg la..miss sgt2 dorg nnt..LOVE U GUYS SOOOOOO MUCH..harap yg besar2 tu blom masuk tadika la ms aku balik nnt, kang sedey giler xsempat jumpe..(!--!')

No comments:

Post a Comment